D. Organizarea contabilitatii generale si de gestiune

  • Înregistrarea cronologica a articolelor contabile pe baza documentelor primare
  • Elaborarea balanţei de verificare lunara
  • Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA si cartea mare
  • Contabilitate de gestiune
  • Întocmirea bilantului contabil
  • Întocmirea declaraţiilor privind taxele şi impozitele si depunerea
  • Verificarea si certificarea bilanţului contabil
  • Întocmirea si depunerea statelor de plată a salariilor
  • Întocmirea si depunerea declaraţiilor privind obligaţiile aferente drepturilor de personal
  • Elaborarea fiselor fiscale
  • Consultanta privind legislaţia financiar-contabila si fiscala (impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, accize, asigurari sociale)
  • Asistenta contribuabilului pe timpul controalelor fiscale
  • Consultanta privind organizarea contabilităţii financiare si de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare
  • Instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora în cadrul organizatiei