Consultanta Implementare Startup Nation | Servicii Management de Proiect si asistenta implementare proiect sau plan de afaceri

Servicii Management de Proiect | Asistenta implementare proiect/plan de afaceri

Activitățile de management al proiectului oferite de noi constau în următoarele activități:

        • Urmărirea și managementul proiectului pe toată perioada de derulare al acestuia din punct de vedere al cerințelor programului de finanțare;

        • Realizarea monitorizării activităților proiectului:

          • urmărirea gradului de îndeplinire a activităților conform graficului de activități al proiectului și informarea în scris al Achizitorului cu privire la orice întârziere în derularea proiectului și propuneri clare de remediere și readucere a graficului activităților în parametrii inițiali;

          • monitorizarea din punct de vedere cantitativ și calitativ a proiectului cu respectarea și încadrarea în bugetul proiectului și în graficul de activități al acestuia;

          • urmărirea termenelor de livrare a rezultatelor proiectului, a documentelor oficiale și de efectuare a plăților și notificarea în timp util a echipei de proiect în acest sens;

          • notificarea în scris în timp util al Achizitorului despre eventualele nereguli, întârzieri, abateri privind activitatea prestatorilor sau a activităților proiectului și elaborarea de propuneri de soluționare ale acestora;.

  • Asistență în elaborarea rapoartelor de progres lunare/periodice în conformitate cu cerințele finanțatorului;

  • Asistență în elaborarea cererilor de rambursare / plată în conformitate cu cerințele finanțatorului;

  • Asistență în elaborarea tuturor notificărilor, a propunerilor de acte adiționale, împreună cu întreaga documentație atașată, conform cerințelor și termenelor contractului de finanțare ce se impun în cadrul proiectului;

  • Asistență în elaborarea documentelor solicitate de Finantator prin Autoritatea de Management (AM) și de alte organisme privind furnizarea de date și informații în ceea ce privește derularea Contractului de finanțare;

  • Asistență în pregătirea documentațiilor solicitate de Organismul Intermediar/Autoritatea de Management și participarea la vizitele de monitorizare și de verificare efectuate de acestea sau alte structuri cu atribuții de control/ verificare/ audit a finanțărilor nerambursabile din fondurile structurale

Echipa noastra de experti va fi alcatuita din:

  1. Manager de proiect,

    Managerul de proiect va avea următoarele sarcini:

    • Supraveghează desfășurarea proiectului și coordonează echipa de implementare a proiectului;

    • Urmărește gradul de îndeplinire a activităților conform graficului de activități al proiectului;

    • Monitorizează proiectul din punct de vedere cantitativ și calitativ;

    • Monitorizează activitățile tuturor prestatorilor implicați în proiect;

    • Urmărește termenele de livrare a rezultatelor proiectului;

    • Urmărește îndeplinirea indicatorilor stabiliți prin Cererea de finanțare pentru măsurarea atingerii rezultatelor și obiectivelor proiectului;

    • Informează Achizitorul cu privire la orice întârziere în derularea proiectului și elaborează propuneri de remediere și readucere a graficului activităților în parametrii inițiali;

    • Întocmește rapoartele periodice privind progresul proiectului din punct de vedere cantitativ și calitativ;

    • Participă la realizarea documentațiilor necesare decontării cheltuielilor aferente proiectului cu Finanțatorul;

    • Elaborează notificările, propunerile de acte adiționale, conform cerințelor și termenelor contractului de finanțare ce se impun în cadrul proiectului;

    • Asigură respectarea legalității și conformității tuturor activităților și acțiunilor din cadrul proiectului;

    • Participă la evenimentele organizate în cadrul proiectului (de ex. ședințe), asigurând pregătirea adecvată a acestora;

    • Asigură un circuit informațional adecvat, discuții și feedback dintre diferiții actori;

    • Arhivează, organizează și păstrează documentele specifice activității pe care o desfășoară.

  2. Responsabil financiar și achiziții

    • Coordonează activitățile financiare și derularea procedurilor de achiziții;

    • Participă la realizarea rapoartelor periodice;

    • Realizează managementul financiar al asistenței financiare;

    • Calculează necesarul de numerar pentru perioadele următoare și îl actualizează ori de câte ori este necesar;

    • Informează echipa de implementare cu privire la orice problemă, întârziere identificată și elaborează propuneri de remediere a problemelor apărute,

    • Monitorizează activitățile financiare și derularea procedurilor de achiziții, asigurând respectarea și încadrarea în parametrii stabiliți în cadrul proiectului aprobat;

    • Verifică încadrarea cheltuielilor în prețul contractelor încheiate în cadrul proiectului și urmărește îndeplinirea obligațiilor financiare contractuale;

    • Colaborează cu toți factorii implicați în realizarea proiectului în scopul îndeplinirii obiectivelor;

    • Urmărește termenele de livrare ale documentelor oficiale (justificative) aferente activității sale;

    • Urmărește și verifică eligibilitatea tuturor cheltuielilor efectuate astfel încât să respecte regulile de eligibilitate ale cheltuielilor conform legislației în vigoare, precum și termenii și condițiile contractului de finanțare;

    • Asigură respectarea legalității și conformității tuturor activităților și acțiunilor efectuate în scopul proiectului;

    • Elaborează și actualizează, ori de câte ori este necesar, programul achizițiilor;

    • Organizează și arhivează documentele aferente activității desfășurate

  3. Responsabil promovare

    Cu următoarele sarcini principale:

    • Identifică activitățile necesare pentru asigurarea transparenței și publicității proiectului aflat în derulare;

    • Gestionează imaginea publică a proiectului, menținând o atitudine favorabilă a publicului;

    • Îndeplinește toate activitățile legate de rolul de purtător de cuvânt (facilitează relația cu mass-media, oferă informații acesteia ori de câte ori este nevoie);

    • Coordonează activitatea de organizare de evenimente care au ca rol promovarea proiectului;

    • Se ocupă de promovarea proiectului, prin mijloace specifice stabilite în Cererea de finanțare și în Manualul de Identitate Vizuală a Programului;

    • Elaborează materialele de informare și promovare, conform cerințelor Manualului de Identitate Vizuală pentru Programul;

    • Realizează, cu ajutorul echipei de proiect, materialele informative destinate comunicării interne și externe;

    • Elaborează rapoarte periodice proprii privind activitățile de promovare;

    • Asigură respectarea legalității și conformității tuturor activităților și acțiunilor de informare și promovare;

    • Organizează și arhivează documentele aferente activității desfășurate


Tarifele sunt negociabile si se stabilesc in functie de complexitatea proiectului si/sau a activitatilor propuse de dvs. in cadrul acestuia.
Cotatie de pret gratuita!

Contacteaza-ne Acum