Tarife Standard 2020 Consultanta in Management si Accesare Finantari Nerambursabile & Fonduri Europene

Preturi, Tarife si Onorarii Standard stabilite pentru anul fiscal 2020

Servicii de Asistenta si Consultanta in Management si Afaceri

  • Discutie initiala privind serviciile oferite, procesele si procedurile de urmat pentru elaborarea, dezvoltarea sau implementarea unui plan de afaceri sau proiect
    • 100 RON / ora
  • Elaborare/Analiza/Întocmire Plan de afaceri / Studii de fezabilitate / Oportunitati investitii
    • Între 150 RON si 300 RON / ora ( in functie de complexitate )
  • Analiza si Întocmire dosar finantare pentru instutii de credit – Banci / IFN-uri
    • Între 1 – 2 % din Valoarea investitiei
    • Avans 0,5 % ( nu mai putin de 250 Euro ~ echivalent RON )
    • Analiza Dosar – 200 RON

Servicii de Asistenta si Consultanta pentru Accesarea Finantari Nerambursabile & Fonduri Europene

    • Etapa 1 –  Analiza Dosar + Fezabilitate

  • Analizam cererea dvs. si Va oferim cele mai bune solutii privind accesarea programelor cu finantare nerambursabila
    • Discutie initiala privind serviciile oferite, procesele si procedurile de urmat pentru elaborarea, dezvoltarea sau implementarea unui proiect
      • 100 RON / ora
    • Elaborare/Analiza pentru Plan de afaceri / Studii de fezabilitate / Oportunitati investitii
      • Între 150 RON si 300 RON / ora ( in functie de complexitate )
  • Verificarea eligibilitatii aplicantului, a eligibilitatii cheltuielilor si optimizarea punctajului in functie de grila/conditiile si/sau criteriile de evaluare;
          • Onorariu fix Analiza Dosar: 500 RON / beficiar – pers. juridica ( in cazul in care in acest moment nu aveti pers. juridica acest onorariu este destinat unui pachet de servicii pentru parcurgerii primului pas de infiintare a firmei, asigurandu-va de asistenta noastra pentru ca start-up-ul (firma nou infiintata) sa fie unul eligibil. In acest onorariu sunt incluse de asemenea, si va asiguram prin intermediul Cabinetului de Expert Contabil al domnului Mihai Mandru, serviciile de contabilitate pentru societatea nou infiintata pana in momentul inceperii activitatii sau momentul obtinerii finantarii ( minim 2 luni ). Mai multe detalii despre serviciile de contabilitate oferite in cadrul acestui pachet sunt disponibile aici: mihaimandru.wordpress.com )

            * Gratuit: Pentru firmele deja infiintate care se inscriu in Programul StartUp Nation

    • Etapa 2 – Întocmirea documentatiei

  • Servicii de Asistenta si Consultanta in Accesarea de Finantari Nerambursabile 
    • Consultanta pentru Dezvoltarea Afacerii
    • Consultanta privind Managementul Financiar si Operational
    • Consultanta in Managementul de Proiect;
    • Întocmirea Planului de afaceri;
    • Întocmirea Cererii de finantare;
    • întocmirea Proiectiilor financiare;
    • Întocmirea Proiectului tehnic;
    • Întocmirea Bilantului previzionat;
    • Întocmirea Bugetului proiectului;
    • Întocmirea Documentatie adiacente proiectului in functie de cerintele finantatorului.
    •  Onorariu standard: Între 3% si 8% din Valoare Proiect – in functie de particularitatile acestuia
      • Avans –  Între 0.5% si 1,5% din Valoare Proiect ( nu mai putin de 250 Euro ~ echivalent RON )
      • Diferenta pana la 2.5% din Valoare Proiect la momentul depunerii proiectului
      • Diferenta pana la 4% din Valoare Proiect dupa castigarea finantarii – intr-un termen maxim de 45 de zile de zile asumat contractual de catre beneficiar
    • Etapa 3 – Asistenta pentru Implementarea proiectului

  • Servicii de Asistenta si Consultanta in Implementarea Proiectelor cu Fonduri Nerambursabile
    • Consultanta si asistenta pe toata durata fazei de implementare;
    • Asistenta si Consultanta pentru Managementul Proiectului;
    • Întocmirea dosarelelor de achizitii;
    • Studii de piata;
    • Întocmirea Dosarelor de cerere de  plata/rambursare;
    • Întocmirea de Note justificative;
    • Întocmirea de Raspunsuri la clarificarile solicitate de finantator;
    • Suport la semnarea contractului de finantare (daca e cazul);
    • Suport cu furnizorii (daca e cazul);
    • Suport la vizita finantatorului pentru certificarea cheltuielilor (daca e cazul);
    • Suport la vizitele de monitorizare (daca e cazul);
    • Raportarea intermediara/finala (dupa finalizarea achizitiilor) .
      • Onorariu: Diferenta de la 4% pana la 5% ( valuarea eligibila prevazuta pentru serviciile de consultanta ) sau suma agreata contractua intre parti in functie de complexitatea si dimensiunile proiectului si serviciile contractate;

Oferta Pentru Programul StartUP Nation 2020/2021

  • Pachet Complet Servicii  (Etapele 1 + 2 + 3)
    – Infiintare Societate + Contabilitate Gratuita pana la inceperea activitatii + Scriere Proiect + Asistenta Implementare –
  • Onorariu Consultanta : Între 8.000 si 14.000 RON (TVA inclus) in functie de codul CAEN si modalitatea de finantare;
    Valoare minima Avans: estimat 3.000 RON – valabil pentru planurile de afaceri cu 100 Pct. si/sau Cerere de Rambursare ca Mecanism de Finantare; Diferenta de Plata se face conform devizului investitiei dupa acordarea finantarii..

    • Mentionam faptul ca Nu lucram fara Avans!
    • va recomandam sa nu apelati la consultanti care va pot duce in eroare in privinta obtinerii banilor nerambursabili deoarece va pot scrie planuri de afaceri pur TEORETICE care nu pot fi puse in practica
      • cu un plan de afaceri nerealist / doar teoretic veti figura pe lista celor castigatori spre finantare iar din punct de vedere contractual consultantul va poate lua toti banii pe consultanta “oferita” insa mai departe dvs. nu veti putea si beneficia efectiv de finantarea nerambursabila!
        Contactati-ne si va vom face cea mai corecta oferta!
        _________________________________________________________________________________
        Pentru o oferta personalizata completati va rugam urmatorul   formular:
        http://bit.ly/StartUpNation

Consultanta in domeniul Financiar-Contabil / Reprezentare Fiscala – servicii Expert Contabil

  • Include participare la sediul clientului, asistenta telefonica + 10 ore back-office
    • Începand de la 200 € / luna / companie/pers. juridica
    • Discount-uri semnificative (pana la 75%) pentru firme nou infiintate/start-up-uri, in special SRL-D-uri in primele luni de activitate sau pana atingerea unei cifre de afaceri de comun convenite

**în cadrul programelor europene serviciile de consultanţă reprezintă o cheltuială eligibilă aferentă costurilor de management şi face parte din cheltuielile ce pot fi contractate anterior demarării proiectelor si ulterior rambursate în cadrul acestora.

Poti Descarca aici: Oferta Servicii Accesare Finantari Nerambursabile

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
* Nota Bene

Am constatat faptul ca aceasta pagina cu tarifele practicate este cel mai cautat aspect pe site. Avem totusi o prima recomadare pe care o facem tututor indiferent de experienta care o au in afaceri:

Cautati in primul rand valuarea pentru produsele si/sau serviciile pe care doriti sa le achizitionati si apoi comparati pretul cerut cu valoarea oferita de acestea!
Acest principiu este valabil pentru orice fel de achizitie in orice domeniu – daca plecam de la cel mai mic pret ca si unic criteriu vom fi la fel de eficienti ca in achizitiile publice facute de stat, un bun exemplu de „Asa NU!” fiind starea drumurilor din tara noastra.

Pretul serviciilor pe care noi le prestam trebuie intotdeauna sa fie unul corect, iar toti clientii care au apelat la serviciile noaste au facut reduceri semnificative de costuri pe care le-ar fi avut in situatia in care nu ar fi apelat la serviciile noaste. Iar acesta va fi intotdeauna justificat si raportat la volumul de activitate implicat si natura acesteia.

ASCON 2020 – MMS Consultanta
Telefon/Fax: +40 336 886 927
Mobil: 0722 409556 – Pentru IMM-uri si Autoritati Publice
0727296698 – Pentru ONG-uri/+Parteneriate
Email: office.ascon@gmail.com