Preturi, Tarife si Onorarii Standard 2021 Servicii de Consultanta in Management si Afaceri sau pentru Accesarea de Fonduri Europene & Finantari Nerambursabile

Descarca Oferta Servicii Consultanta Accesare Finantari

Completează acest formular si te vom pune in legătura cu un consultant de încredere din regiunea ta: http://bit.ly/SolicitareConsultanta

IMPORTANT PENTRU TOATA LUMEA:
– TOATE PROGRAMELE EUROPENE DESTINATE PERSOANELOR FIZICE SUNT GRATUITE – NU SE PERCEPE NICI UN FEL DE COMISION SAU TAXA DE PARTICIPARE.
– ABSOLUT TOATE GHIDURILE SUNT DISPONIBILE PE SITE-URILE OFICIALE IN MOD GRATUIT !!!

Pentru persoanele JURIDICE: Mare ATENȚIE ce Semnați! * cu  asa zișii “consultanți” de tip STARTUP NATION/INNOVATION, etc. si mai nou “fonduri private”
Programul Startup Nation NU are finantare pentru acest an! (2020/2021) si cel mai probabil NU se va mai desfasura!
Daca suneti sunati si informati altfel  (ex: se deschide in cateva zile si trebuie urgent sa platiti un avans ) sunteti cel mai probabil victima unei INSELATORII … la fel si daca ati platit deja “consultanta” in 2019 sau 2020 pentru un program care nu exista! -> Sesizati Autoritatile!
– inainte de orice decizie de investitii, verificati din surse oficiale informatiile!
*valabil si pentru Star-Tech Innovation si alte variante!
**ghidurile printate care isi fac reclama agresiv NU sunt surse oficiale – sunt doar niste seturi de informatii si ghiduri copiate cuvand cu cuvant pe care le puteti obtine gratuit de site-ul ministerului pentru mediul de afaceri ( deci efectiv sunt doar un print al ceea ce a fost publicat la un moment dat pe site-ul ministerului )
– dorim in continuare sa tragem un Semnal de Alarma pentru toți întreprinzătorii mai mari sau mai mici si/sau pentru antreprenorii ce doresc sa acceseze programe cu finantari nerambursabila si contractează un consultant ca expert in accesarea diferitelor tipuri de finanțări!
– am avut nenumărate cazuri in care ne-a fost semnalat faptul ca dupa ce au încasat banii de la clienti “consultanții” acestora ( gasiti pe facebook in general sau la “recomandarea” unor prieteni ) nu au mai oferit si asistenta necesara in implementarea proiectului, nu depus dosarul, nu au trimis la timp clarificările cerute de evaluatori sau pur si simplu Nu au mai răspuns la telefon...
– Recomandarea noastră este ca atunci când apelați la servicii de consultanta in primul rand sa NU plătiți nici un ban fără Factura si chitanța/OP mai ales in Avans si in primul rand sa CITIȚI Foarte Atent Contractele puse in fata de diferiți asa zisi consultanți pentru a verifica care sunt exact serviciile de care veți beneficia: Mai exact daca consultantul isi asuma doar scrierea proiectului (cum fac din pacate majoritatea), dacă va asista cu depunerea dosarului sau o va face chiar el asumându-și in contract acest lucru sau dacă veti fi asistați si pe tot parcursul implementării pentru întocmirea documentației necesare decontării cheltuielilor efectuate sau pentru tragerea fondurilor si obținerea prefinantarilor acolo unde este posibil si/sau daca veti fi asistati pentru elaborarea răspunsurilor in eventuala situație in care finanțatorul solicita “clarificări”
Si mai important: exista Consultanti si exista Vanzatori / “Salesmeni” de programe usor de accesat insa nepotrivite pentru clienti ( gogosi )
– un Consultant adevarat iti intelege nevoile si obiectivele si iti ofera cea mai fezabila optiune pentru a-ti finanta un proiect + toti pasii necesari ( da, aici o intalnire / o discutie costa si se plateste din start )
– un Salesman doar incearca sa te convinga el sa contractezi anumite programe pe care ii convin lui insa care este posibil sa Nu fie cea mai buna optiune, ba chair sa fie o alegere foarte proasta. ( un asemenea exemplu a fost programul Startup Nation ( care din pacate a fost foarte prost gandit in editia 2018-2029) unde foarte multi asa zis “consultanti” ofereau gratuit / fara avans serviciile pentru anumite tipuri de afaceri care nu se incadrau nicicum pe aceasta linie de finantare insa mai departe clientii descopereau cu stupoare ca nu pot sa se angajeze la asa ceva plus ca le erau si obligati mai departe sa le plateasca consultanta )
–  Va recomandam asadar sa nu apelati la persoane care nu pot prezenta un CV din care sa rezulte faptul ca experienta, know-how-ul necesar, studii si/sau specializări in domeniul economic si nici la consultanți care lucreaza “Fara Avans”, acestia din urma putând fi defapt doar niste SARLATANI care vor sa va duca in eroare in privinta obtinerii banilor nerambursabili deoarece va pot oferi defapt doar niste proiecte/planuri de afaceri Copiate si/sau care sunt pur TEORETICEdeci NU pot fi puse in practica si nici decontate implicit!  ( cu un plan de afaceri nerealist / doar teoretic veti figura pe lista celor câștigători spre finantare iar din punct de vedere contractual “consultantul” va poate lua banii pentru consultanta insa mai departe dvs. nu veti putea si beneficia efectiv de finanțarea nerambursabila! )
Contactati-ne si va vom face cea mai corecta oferta!

In privința tarifelor practicate pentru Serviciile de Consultanta in Management si Afaceri sau pentru Accesarea de Finanțări Nerambursabile & Fonduri Europene trebuie sa cunoașteți de la bun început faptul ca acestea se încadrează in general in clasele de servicii aferente profesiilor liberale si sunt prestate de profesioniștii in domeniu economic, financiar-contabil, experții in fiscalitate sau mai nou de un segment de profesioniști special dedicați domeniul accesării de finanțări nerambursabile.

Preturile, Tarife si Onorariile pentru aceste tipuri de servicii  si pornesc de la un tarif calculat pe ora de 100 Ron fara TVA si pot ajunge undeva la 300 USD / ora sau mai mult  in cazul in care apelati la companiile de top din domeniu cum ar fi de exemplu Big Four (  PricewaterhouseCoopersKPMGErnst & Young și Deloitte Touche Tohmatsu.  )
* si chiar daca apelati la una din aceste companii -> un tarif oarecum exagerat raportat la conditiile de piata nu va garanteaza neaparat calitatea si nimeni nu va poate garanta cu certitudine tragerea fondurilor si implementarea cu succes a proiectului – se lucreaza foarte putin axat pe client si cel mai mult cu scopul de a incarca inutil facturile acestora, iar majoritatea muncii in aceste companii multinationale este facuta de juniori si persoanele fara experienta in aproape toate cazurile supraincarcate cu sarcini sau cu o relativ scazuta intelegere a pietei si doar aprobata de catre un manager care in cele mai multe cazuri este si acesta suprasolicitat si nu poate acorda atentia necesara unor proiecte complexe …

Un consultant profesionist trebuie sa aibe o echipa de specilisti in spate precum si cunostinte complexe de antreprenoriat, management, modele de business, birocratie, proceduri, comunicare, cunostinte juridice, economice si financiar-contabile.
Tarifele de pana la 10% din valoarea finantarii sunt cat se poate de justificate avand in vedere toate acestea.

Ca si criterii de comparatie aveti mai jos:
 – Tabloului onorariilor minimale UNBR pentru serviciile prestate potrivit legii de formele de exercitare a profesiei de avocat
https://www.baroul-bucuresti.ro/stire/hotarare-unbr-onorarii-minimale
– Regulament CECCAR prinvind stabilirea onorariilor contabile
https://www.contzilla.ro/regulament-ceccar-prinvind-stabilirea-onorariilor-contabile/


Pentru serviciile tarifate per proiect / pe baza de livrabile onorariile se incadreaza in o marja de
~ 5% din valoarea finantarii pentru proiectele fara constructii si pana la 10% pentru proiectele ce includ constructii
.

Pentru planurile de afaceri ce sunt implementate din fonduri propriii / credite bancare sau alte instrumente de finantare decat finantarile nerambursabile trarifele standar sunt in general de 2% din valoarea planului de afaceri insa pot diferi chiar foarte mult in functie de particularitatile afacerii dvs.

In continuare va prezentam onorariile si tarifele standard din oferta noastra de servicii aferenta anului 2020. Mentionam ca acestea sunt negociabile si se stabilesc in mod individual pentru fiecare proiect in parte cu exceptia programului Startup Nation!



Preturi, Tarife si Onorarii Standard stabilite pentru anul fiscal 2021


Servicii de Asistenta si Consultanta in Management si Afaceri

  • Discutie initiala privind serviciile oferite, procesele si procedurile de urmat pentru elaborarea, dezvoltarea sau implementarea unui plan de afaceri sau proiect
    • prima sedinta Gratuit ( maxim 30 min ) via Zoom/Meet/Skype sau contract cost pentru deplasare
    • sesiuni suplimentare 150~250 RON / Ora
      sau
    • 250 Euro*- pachet de servicii consultanta preliminara ce include gasirea celei mai bune oportunitati de finantare – valabil 12 luni – maxim 5 sesiuni de consultanta 1 on 1
  • Elaborare/Analiza/Întocmire Plan de afaceri / Studii de fezabilitate / Oportunitati investitii
    • Între 150 RON si 300 RON / ora ( in functie de complexitate )
    • ~ Între 1 – 2 % din Valoarea investitiei
  • Analiza si Întocmire dosar finantare pentru instutii de credit – Banci / IFN-uri
    • ~ Între 1 – 2 % din Valoarea investitiei
      • Avans 0,5 % ( nu mai putin de 250 Euro ~ echivalent RON )
    • Analiza Dosar – incepand de la 250 Euro ( +50 Euro / an fiscal)
      ~ se va stabili in functie de vechimea societatii si complexitatea planului de afaceri 

Servicii de Asistenta si Consultanta pentru Accesarea Finantari Nerambursabile & Fonduri Europene


* Avand in vedere faptul ca la nivelul anului 2020 pentru Romania dobanzile la creditele pentru IMM-uri incep de la valoarea de 9% /AN – fondurile nerambursabile sunt o alternativa foarte avantajoasa pe care merita sa o luati in calcul!


    • Etapa 1 –  Analiza Dosar + Fezabilitate

  • Analizam cererea dvs. si Va oferim cele mai bune solutii privind accesarea programelor cu finantare nerambursabila
    • Discutie initiala privind serviciile oferite, procesele si procedurile de urmat pentru elaborarea, dezvoltarea sau implementarea unui proiect
      • 150  / 250 Lei ora
    • Elaborare/Analiza pentru Plan de afaceri / Studii de fezabilitate / Oportunitati investitii
      • Între 150 RON si 300 Lei / ora ( in functie de complexitate )
  • Verificarea eligibilitatii aplicantului, a eligibilitatii cheltuielilor si optimizarea punctajului in functie de grila/conditiile si/sau criteriile de evaluare;
        • Onorariu fix Analiza + Intocmire Dosar: 500 RON / beficiar – pers. juridica ( in cazul in care in acest moment nu aveti pers. juridica acest onorariu este destinat unui pachet de servicii pentru parcurgerii primului pas de infiintare a firmei, asigurandu-va de asistenta noastra pentru ca start-up-ul (firma nou infiintata) sa fie unul eligibil. In acest onorariu sunt incluse de asemenea, si va asiguram prin intermediul Cabinetului de Expert Contabil al domnului Mihai Mandru, serviciile de contabilitate pentru societatea nou infiintata pana in momentul inceperii activitatii sau momentul obtinerii finantarii ( minim 2 luni ). Mai multe detalii despre serviciile de contabilitate oferite in cadrul acestui pachet sunt disponibile aici: mihaimandru.wordpress.com )

          * Gratuit: Pentru firmele deja infiintate care se inscriu in Programul StartUp Nation


    • Etapa 2 – Întocmirea documentatiei

  • Servicii de Asistenta si Consultanta in Accesarea de Finantari Nerambursabile 
    • Consultanta pentru Dezvoltarea Afacerii
    • Consultanta privind Managementul Financiar si Operational
    • Consultanta in Managementul de Proiect;
    • Întocmirea Planului de afaceri;
    • Întocmirea Cererii de finantare;
    • întocmirea Proiectiilor financiare;
    • Întocmirea Proiectului tehnic;
    • Întocmirea Bilantului previzionat;
    • Întocmirea Bugetului proiectului;
    • Întocmirea Documentatie adiacente proiectului in functie de cerintele finantatorului.
    •  Onorariu standard: Între 3% si 8% din Valoare Proiect – in functie de particularitatile acestuia
      • Avans –  Între 0.5% si 1,5% din Valoare Proiect ( nu mai putin de 250 Euro ~ echivalent RON )
      • Diferenta pana la 2.5% din Valoare Proiect la momentul depunerii proiectului
      • Diferenta pana la 4% din Valoare Proiect dupa castigarea finantarii – intr-un termen maxim de 45 de zile de zile asumat contractual de catre beneficiar

    • Etapa 3 – Asistenta pentru Implementarea proiectului

  • Servicii de Asistenta si Consultanta in Implementarea Proiectelor cu Fonduri Nerambursabile
    • Consultanta si asistenta pe toata durata fazei de implementare;
    • Asistenta si Consultanta pentru Managementul Proiectului;
    • Întocmirea dosarelelor de achizitii;
    • Studii de piata;
    • Întocmirea Dosarelor de cerere de  plata/rambursare;
    • Întocmirea de Note justificative;
    • Întocmirea de Raspunsuri la clarificarile solicitate de finantator;
    • Suport la semnarea contractului de finantare (daca e cazul);
    • Suport cu furnizorii (daca e cazul);
    • Suport la vizita finantatorului pentru certificarea cheltuielilor (daca e cazul);
    • Suport la vizitele de monitorizare (daca e cazul);
    • Raportarea intermediara/finala (dupa finalizarea achizitiilor) .
      • Onorariu: Diferenta de la 4% pana valuarea eligibila prevazuta pentru serviciile de consultanta ( in functie de specificul programului si/sau a liniei de finantare) sau suma agreata contractua intre parti in functie de complexitatea si dimensiunile proiectului si serviciile contractate;


Oferta Pentru Programe de tip Start-UP pentru 2021

  • Pachet Complet Servicii  (Etapele 1 + 2 + 3)
    – Include servicii asistenta Infiintare Societate + Contabilitate Gratuita pana la inceperea activitatii + Scriere Proiect + Asistenta Implementare –
  • Onorariu Consultanta : Între 3,5% si 10% din valoarea finantarii atrase ~  Aprox. intre 8.000 si 14.000 RON (TVA inclus) in functie de codul CAEN si modalitatea de finantare;
    Valoare minima Avans: 1% valoare finantare ~estimativ 3.000 RON (* 2000 la semnare si 1000 la depunere ) – valabil pentru planurile de afaceri cu 100 Pct. si/sau Cerere de Rambursare ca Mecanism de Finantare; Diferenta de Plata se face conform devizului investitiei dupa acordarea finantarii..
  • Mentionam faptul ca Nu lucram fara Avans!
    • cei care lucreaza fara avans va pot insela – noi va recomandam sa nu apelati la consultanti care va pot duce in eroare in privinta obtinerii banilor nerambursabili deoarece va pot scrie planuri de afaceri pur TEORETICE care nu pot fi puse in practica – !!! (cu un plan de afaceri nerealist / doar teoretic veti figura pe lista celor castigatori spre finantare iar dpdvd contractual consultantul va poate lua toti banii pe consultanta „oferita” insa mai departe dvs. nu veti putea si beneficia efectiv de finantarea nerambursabila! )

Contactati-ne si va vom face cea mai corecta oferta!
_________________________________________________________________________________
Pentru o oferta personalizata completati va rugam urmatorul   formular:
http://bit.ly/SolicitareConsultanta



Consultanta in domeniul Financiar-Contabil / Reprezentare Fiscala – servicii Expert Contabil

  • Include participare la sediul clientului, asistenta telefonica/email/skype + pana la 10 ore back-office
    • Începand de la 200 € / luna / companie/pers. juridica
      • Discount-uri semnificative (pana la 75%) pentru firme nou infiintate/start-up-uri, in special SRL-D-uri in primele luni de activitate sau pana atingerea unei cifre de afaceri de comun convenite

Important!

* Consultanta este platita din proiect!

Platile avansate vor fi ulterior decontate la valoarea specifica

* în cadrul programelor cu finantare nerambursabila serviciile de consultanţă reprezintă o cheltuială eligibilă aferentă costurilor de management şi face parte din cheltuielile ce pot fi contractate anterior demarării proiectelor si ulterior rambursate în cadrul acestora.

Poti Descarca aici: Oferta Servicii Accesare Finantari Nerambursabile

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
*NB
Am constatat faptul ca aceasta pagina cu tarifele practicate este cel mai cautat aspect pe site. Avem totusi o prima recomadare pe care o facem tututor indiferent de experienta care o au in afaceri:
Cautati in primul rand valuarea pentru produsele si/sau serviciile pe care doriti sa le achizitionati si apoi comparati pretul cerut cu valoarea oferita de acestea!
Acest principiu este valabil pentru orice fel de achizitie in orice domeniu – daca plecam de la cel mai mic pret ca si unic criteriu vom fi la fel de eficienti ca in achizitiile publice facute de stat, un bun exemplu de „Asa NU!” fiind starea drumurilor din tara noastra.
Pretul serviciilor pe care noi le prestam trebuie intotdeauna sa fie unul corect, iar toti clientii care au apelat la serviciile noaste au facut reduceri semnificative de costuri pe care le-ar fi avut in situatia in care nu ar fi apelat la serviciile noaste. Iar acesta va fi intotdeauna justificat si raportat la volumul de activitate implicat si natura acesteia.

ASCON – Consultanta Economica
Telefon/Fax: +40 336 886 927
Mobil: 0722409556 / 0746904504 / 0772.11.54.52– Pentru IMM-uri si Autoritati Publice
0727 296 698 / 0720.23.95.23 – Pentru ONG-uri/+Parteneriate
Email: synergy.finances@gmail.com

_________________________

Pentru ultimile noutati privind finantarile disponibile si discutii cu specialisti despre implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila va invitam pe grupul de discutii
Finantari Nerambursabile & Fonduri Europene – Probleme si Oportunitati
facebook.com/groups/oportunitati.finantari/