Optimizare Fiscala

Optimizare Fiscala
Contact Jud. Galati: 0722409556

~
Oferim servicii de consultanta si reprezentare fiscala pentru societati comerciale si persoane fizice autorizate (PFA), agenti economici aflati in proceduri de control fiscal, rambursari de TVA sau executari silite in relatia cu bugetul statului, casa de asigurari de sanatate, casa de pensii, agentia de somaj, inspectoratul de munca, garda finaciara, etc.

In situatia in care va aflati intr-o procedura de control fiscal, executare silita pentru creante fiscale sau doriti cresterea eficentei activitatii va oferim servicii de control obiectiv al activitatii economico-financiare pentru societatea dvs. si, de asemeni, va putem asigura servicii de reprezentare fiscala in vederea diminuarii eventualelor obligatii fiscale stabilite in mod arbitrar sau contrar legii .

Din activitatea pe care o desfasuram am constatat faptul ca o mare parte din obligatiile fiscale suplimentare stabilite de catre inspectorii fiscali, garda financiara si casele de asigurari de sanatate, pensii, somaj si ITM sunt calculate in mod arbitrar, avand drept scop incasarea de stimulente financiare necuvenite de catre angajatii acestor institutii.

Va aflati in o situatia asemanatoare?
Ati fost victima abuzurilor ANAF?
Nu ezitati sa ne contactati imediat!
Contact Jud. Galati: 0722409556

Pentru alte localitati folositi formularul de contact. Nu va putem oferi Reprezentare fiscala insa va asiguram cu cel mai mare grad de profesionalism servicii de consultanta.

~

Ce este Reprezentarea Fiscala

Reprezentarea fiscala a unui agent economic se refera la relatiile dintre contribuabil si organul fiscal si este prevazuta de dispozitiile art. 18 din Codul de procedura fiscala.

Conform art.18 din Codul de procedura fiscala

(1)În relatiile cu organul fiscal contribuabilul poate fi reprezentat printr-un împuternicit. Continutul si limitele reprezentarii sunt cele cuprinse în împuternicire sau stabilite de lege, dupa caz. Desemnarea unui împuternicit nu îl împiedica pe contribuabil sa îsi îndeplineasca personal obligatiile fiscale, chiar daca nu a procedat la revocarea împuternicirii potrivit alin. (2).

(2)Împuternicitul este obligat sa depuna la organul fiscal actul de împuternicire, în forma scrisa, în original sau copie legalizata. Revocarea împuternicirii opereaza fata de organul fiscal de la data depunerii actului de revocare.

(3)În cazul reprezentarii contribuabililor în relatiile cu organele fiscale prin avocat, forma si continutul împuternicirii sunt cele prevazute de dispozitiile legale privind organizarea si exercitarea profesiei de avocat.

(4)Contribuabilul fara domiciliu fiscal în România, care are obligatia de a depune declaratii la organele fiscale, trebuie sa desemneze un împuternicit, cu domiciliul fiscal în România, care sa îndeplineasca, în numele si din averea contribuabilului, obligatiile acestuia din urma fata de organul fiscal.

~

Avantajele reprezentarii fiscale oferite de noi constau in:

– Peste 20 de ani experienta in domeniu;

– Onorarii flexibile stabilite in functie de performanta si gradul de succes;

– Asigurarea respectarii legii de catre organele fiscale in beneficiul dumneavoastra;

– Diminuarea sau anularea obligatiilor fiscale suplimentare stabilite de organele de control;

– Posibilitatea suspendarii executarilor silite si/sau esalonarea obligatiilor de plata;

– Prevenirea eventualelor abuzuri in stabilirea de obligatii fiscale suplimentare si a executarii silite pentru creante bugetare.

~

Procedura / Modul de lucru

Contractele de asistenta si consultanta pe care le oferim se deruleaza în urmatoarele etape:

1.Intalnirea initiala în cadrul careia se colecteaza primele informatii, printre care:

Care este problema cu care va confruntati
Posibilele cauze, daca acestea au fost explorate
Cum doriti sa va adresati problemei (daca exista astfel de cerinte specifice)

Daca in urma datelor initiale putem colabora si stabilim ca atare, atunci veti primi din partea noastra una sau mai multe propuneri de colaborare care includ obiective, termene si conditiile de plata.

Consultanta demareaza apoi conform optiunii exprimate de dvs. dupa ce are loc semnearea unui contractul de consultanta,a angajamentelor de confidentialitate daca este cazul si se plateste un avans convenit.

2. Etapa de colectare date si informatii.

3. Etapa de analiza si sinteza.
In cadrul acestei etape se analizeaza optiunile, solutiile si se formuleaza planul de actiune pentru implementarea lor.

4. Planul de actiune este prezentat clientului, discutat si agreat cu acesta.

5. Implementarea planului si evaluarea impactului acestuia.

6. Prezentarea concluziilor si a recomandarilor finale.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s