Oportunitati de Cariera
– Ai mindset-ul necesar pentru succes?

Pentru noi este deosebit de important mindset-ul pentru succes, proactivitatea si dorinta de a face parte in cadrul unei echipei orientata catre rezultate. Din acest motiv suntem deschisi la a primi in echipa noastra noi membri care sa ne impartaseasca viziunea si sa doreasca sa participe activ la cresterea dezvoltarea economica inclusiv prin cresterea gradului de absorbtie a fondurilor nerambursabile pentru Romania.

Ce iti oferim?
Foarte simplu: Oportunitatea de a castiga foarte multi bani!

Cum stii daca te potrivesti?
La fel de simplu: Daca doresti sa ai succes, crezi in tine si esti o persoana care isi ia soarta in propriile maini.
..
Esti o persoana care cauta “siguranta locului de munca” ?
–  ok, nici o problema – du-te in invatamant!

Mai jos sunt descrise oportunitatile de cariera disponibile:


Director Comercial ( Offline ) ( doar cu PFA / Persoana Juridica)

Reprezentant Marketing  Online ( REMOTE )

Poti fi CANDIDATUL IDEAL daca:

– esti organizat si punctual,
– vrei sa inveti repede si poti sa retii usor detaliile privind produsele si serviciile noaste
– întalnirile si discutiile/comunicarea cu clientii NU insemna o provocare pentru tine,
– iti doresti sa te dezvolti personal si profesional in continuare si esti dispus sa citesti si sa aprofundezi în acest sens,
– iti poti organiza întâlnirile singur, în asa fel încât sa nu lasi în urma nici un client,
– esti motivat de castigurile realizate NUMAI pe baza de comision din vanzari,
– stii sa mentii relatia cu clientii, pentru ai putea fideliza, în viitor, la un moment dat.
– stii ce si cum comunici – stii sa comunici corect si pe intelesul clientului, fara neadevaruri,
– esti perspicace si poti sa prezinti informatiile într-un mod cât mai clar,
– stii sa faci follow-up, pâna cand primesti un raspuns final de la client,
– te poti deplasa în propriul judet, pentru întâlnirile cu clientii,
– utilizarea calculatorului sa nu însemne un impediment pentru tine (vom folosi softuri de baze de date online, si softuri pentru traininguri online, tabeluri excel, documente Word, PDF si Google Docs, respectiv email-ul)
– completarea sistemului informatic cu informatiile discutiilor de vânzari sa fie realizata zilnic si sa nu ai scapari la acest capitol,
– prin profesionalismul tau sa poti contribui la mentinerea imaginii si bunei reputatii a firmei

Daca consideri ca indeplinesti cerintele, atunci iti oferim (bonusuri, beneficii):

– Un comision substantial din încasarile de la beneficiari + bonus de fidelitate,
– Program de lucru flexibil,
– Traininguri saptamânale,
– Suport telefonic în vanzari,
– Materiale de marketing, cataloage cu linii de finantare,
– Prospecti deja contactati de noi / posibili clienti (persoane fizice/juridice sau institutii publice) alocati în urma contactarii departamentului de telemarketing sau a campaniilor de informare,
+  daca ai rezultate în activitatea ta, vei avea sansa sa participi la PROGRAMUL de Cariera din cadrul societatii, prin care vei avea sansa sa castigi alte bonusuri si recompense.

Asteptam CV-ul tau la adresa synergy.finances@gmail.com


Consultant Intocmire Documentatie Finantari Nerambursabile

Cum ar trebui să fi, astfel încât și tu și noi să fim mulțumiți de colaborare?

-Să fii interesat(ă) să lucrezi în domeniul fondurilor nerambursabile
-Să fii motivat(ă), dinamic(ă), să îți placă provocările
-Să fii orientat(ă) către rezultate
-Să fii atent(ă) la detalii
-Să fii curio(a)s(ă) și dornic(ă) de noutate
-Să fii absolvent(ă) de studii universitare economice sau europene
-Să ai abilități sporite de comunicare
-Să ai capacitatea de procesare și analiză a informațiilor primite
-Să ai abilitatea de a lucra în echipă și de a învăța din interacțiunea cu cei din jur
-Să ai atitudine pozitivă
-Să ai permis de conducere și să conduci frecvent (constituie un avantaj)

Ce vei face?
-Vei ajuta în dezvoltarea antreprenorilor din România și nu numai
-Vei contribui la dezvoltarea regiunilor prin colaborarea cu Autorități Publice Locale
-Vei lucra cu o gamă variată de proiecte cu finanțare nerambursabilă
-Vei călători în țară, deoarece oferim cunsultanță la sediul clientului
-Vei contribui la dezvoltarea activității interne a angajatorului

Pentru a putea aplica pentru un post de consultant, expert sau manager de proiect în cadrul companiei noastre trebuie sa ne transmiteți CV-ul dvs. impreuna cu o Scrioare de Intenție pe adresa  synergy.finances@gmail.com cu subiectul CV Consultant .

Va rugam sa atasati un Curriculum Vitae care sa ateste experiența, impreună cu copii dupa diplomele de studiu si orice document relevant pentru pozitia pentru care aplicati cum ar fi scrisoare de recomandare, atestat/certificare profesionala interna sau internationala.

Aplicațiile vor fi evaluate, iar candidații care corespund profilului căutat vor fi invitați la sediul firmei în vederea unui interviu.

Va asiguram ca vom trata cu maxima confidentialitate candidatura dvs.


Programe de internship

Intotdeauna vom pune accent pe dezvoltarea capacitatilor si a aptitudinilor practice a tinerilor care doresc sa lucreze sau doresc o oportunitate de cariera alaturi de noi. În consecinta, suntem deschisi la colaborari de tip internship in vederea formarii sau specializarii pe domeniul accesarii si gestionarii fondurilor nerambursabile.

Aceste programe sunt destinate studentilor, masteranzilor sau doctoranzilor, iar internii vor avea posibilitatea de a lucra pe baza unui program prestabilit alaturi de echipa noastra la proiecte reale aflate în desfasurare.

Pentru inscriere va transmiteți o Scrioare de Intențiecu subiectul Internship Synergy Finances la  synergy.finances@gmail.com impreuna cu CV-ul si o recomandare din partea unui profesorului coordonator si/sau un document care sa ateste statutul dvs. de student.

Constituie avantaj certificari ANC/CNFPA, programele de internship,  implicarea in cadrul unei organizatii non-guvernamentale,studentesti sau participarea in cadrul programelor europene precum Tineret in Actiune sau ERASMUS Plus.


Oportunitati Practica – Asistent Manager si Project Manager Trainee

Cum ne dorim sa fiti?
– persoana serioasa si disciplinata, punctuala, comunicativa, vesela
– disponibilitate de a participa la conferinte, intalniri de afaceri

Ce trebuie sa faceti?
– sa trimiteti email-uri, sa raspundeti la telefon, sa cunoasteti word, excel si power point
– sa construiti baza de date, sa actualizati agenda saptamanala si lunara
– sa navigati pe internet, sa stati de vorba cu prietenii pe Facebook, Linkedin
– sa organizati evenimente pe Facebook, Linkedin
– veti fi moderator / prezentator la evenimente
– realizati studii de marketing online, analiza si statistici pentru a identifica nevoile clientilor,
– elaborati strategia de promovare a firmei si a proiectelor
– sa organizati logistica evenimentelor (tot ce trebuie planificat si realizat in cadrul evenimentului)

Ce veti obtine?
– participati la cursuri si evenimente gratuit
– conform legii, stagiul de practica nu este remunerat si este efectua in baza unui contract de voluntariat; Vor avea prioritate tinerii cu varsta cuprinsa intre 19-30 de ani
– stagiul de voluntariat va fi de maxim 3 luni
– dobandirea de experienta practica in domeniile voastre de interes
– posibilitatea echivalarii ca practica universitara sau ca experienta relevanta in CV
– eliberarea unei scrisori de recomandare la finalul stagiului sau si pe parcurs
– prioritate de participare la proiectele educationale si mobilitatile europene ale firmei
– posibilitatea de networking cu colegi sau reprezentanti ai organizatiilor partenere
– program flexibil, multe activitati putand fi derulate la distanta
– posibilitatea de a participa la scrierea de proiecte cu finantare europeana, iar daca vor fi aprobate, de a face parte din echipa de implementare (cu rol de voluntar, colaborator, expert sau angajat).

Pentru inscriere trimite-ne un email  cu C.V.-ul tau pe adresa synergy.finances@gmail.com

Veti fi contactat numai daca ati fost selectat.