12 Intrebari esentiale pentru infiintarea unei firme

Jobless?… mai bine gandeste-te sa incepi o afacere incepand cu 2011!

Insa inaite de a incepe o afacere ai de raspuns la cateva intrebari

Există multe probleme care-l preocupă pe un întreprinzător. Se pot referi de cele mai multe ori la lipsa de lichidităţi, la reducerea vânzărilor, la incapacitatea de a returna datoriile către stat, creditori sau furnizori şi la multe alte aspecte care fac „farmecul” vieţii cotidiene ale întreprinzătorului.

Pentru ca aceste probleme să nu existe sau în orice caz să nu devină de necontrolat este necesar ca viitorul întreprinzător să găsească din timp, în faza de intemeiere a propriei sale firme, răspunsuri la întrebările de mai jos:

  • CINE este utilizatorul produselor/serviciilor mele?

  • CINE este clientul pentru produsele/serviciile mele?

  • CARE este amplasamentul adecvat pentru afacerea mea?

  • CE preţ este dispus să plătească piaţa?

  • CUM ajung produsele mele la client?

  • CARE sunt perspectivele pieţei pe termen scurt şi lung?

  • CUM pot să-mi extind gama de produse/servicii?

  • CINE sunt concurenţii mei şi care sunt punctele lor tari şi slabe?

Vezi si daca ai o personalitate de intreprinzator

Daca raspunsul este cu siguranta da! ,

atunci te invit pe un nou grup destinat tinerilor antreprenori

PTIR Business Networking

Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania

One thought on “12 Intrebari esentiale pentru infiintarea unei firme

Leave a Reply

